De ce se recomandă o cură pentru detoxifierea organismului după naștere?

detoxifierea organismului dupa nastere

Perioada nașterii este cu siguranță perioada schimbărilor incontrolabile din viața oricărei femei. Extrem de multe schimbări se petrec în organismul unei mame în această perioadă, atât la nivel comportamental, cât și fizic. Schimbările hormonale afectează de multe ori organismul, iar poftele din timpul sarcinii vor face din organismul tău o adevărată bombă cu ceas.

Tocmai de aceea, o cură de detoxifiere este primul pas pe care ar trebui să îl urmezi după sarcină. Această etapă poate fi percepută ca o perioadă de pregătiri pentru stilul de viață pe care trebuie să-l adoți de acum. Nu uita, copilul tău trebuie hrănit, iar pentru a putea alăpta trebuie să fii extrem de atentă la aspectul nutrițional.

Nu poți risca să-ți hrănești copilul cu lapte matern atât timp cât organismul tău este îmbibat de substanțe nocive, agresive pentru sănătatea celui mic. Pe perioada sarcinii, sub impulsul hormonilor, mănânci multe alimente pe care nu ar trebui să le conțină dieta ta. Așadar, imediat după sarcină, cura de detoxifiere nu reprezintă un moft, ci o necesitate.

Începe să consumi multe lichide

Poți începe cura DETOX prin consumarea a cât mai multe lichide. Poți consuma apă, ceaiuri sau sucuri naturale, însă după o perioadă atât de grea ar fi cazul să-ți recapeți forțele. Așadar, poți începe să-ți prepari apă vitaminizată și o poți consuma de câte ori îți este sete. De asemenea, te poți baza pe ceaiul de turmenic. O altă variantă extrem de plăcută este gama ceaiurilor DETOX CAELIA. Poți găsi detalii despre aceasta aici.

Pe perioada alăptării ai nevoie de calorii. Nu ignora asta!

Pentru a putea alăpta, o mamă are nevoie de un aport de aprox. 2000 de calorii zilnic. Așadar, cura de detox nu se va putea baza doar pe mese ușoare și pe ceai. Poți combina consumul de ceaiuri în cantități mare cu mesele bazate pe fructe și legume.

Poți începe cosumul țelinii, rădăcinoaselor, dar poți mixa și sfeclă și broccoli în dieta ta. Alături de lămâi și grepfrut, acestea sunt considerate alimentele cu cei mai calitativi nutrienți. Acestea te ajută să rămâi sătul pe întreaga perioadă a zilei, aducându-ți și necesarul de calorii și fibre.

Iar surpriza apare de abia la desert sau la gustările dintre mese. Ce spui de o porție absolut delicioasă de musli? Poți alege musli protein pentru a completa schema calorică sau musli low fat, dacă ești îngrijorată de silueta ta, imediat după naștere. De asemenea, dacă menții cura de detoxifiere, poți alege chiar musli detox. Află detaliile despre fiecare pachet în parte aici.

Nu ignora sportul!

Deși corpul tău este într-o perioadă în care se resimte, deși ești obosită și probabil suferi deja de sedentarism, sportul este extrem de important într-o cură DETOX. Acest lucru se întâmplă deoarece sportul este principala metodă prin care vei reuși să elimini toxinele și să scapi de kilogramele în pus depuse pe perioada sarcinii.

Poți începe cu exerciții simple, iar partea interesantă este că-ți poți implica și puiuțul în acest proces. Poți să te joci cu el chiar. De exemplu, ținându-l pe burtică, te poți lăsa pe spate, apoi te ridici înapoi și faci abdomene în acest mod, distrându-l și pe el. Poți folosi o minge de fitness pentru a completa paleta de exerciții.

Nu uita, după o sarcină corpul tău este total schimbat. Cura de detoxifiere este primul pas pentru a reveni la normal într-un termen scurt, fără a afecta sănătatea celui mic. Prin această cură îți poți asigura și ție o perioadă în care să-ți revii și îi poți asigura și celui mic atenție și grijă în ceea ce privește alăptarea lui.

Close menu
Close menu